سنگر دفاع از آرمانها

سنگر دفاع از آرمانها
لایحمل هذا العلم الا اهل البصر والصبر 
قالب وبلاگ
نويسندگان
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان سنگر دفاع ازآرمانها و آدرس sangaredaa.loxblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





اعتراضات اولیه مردم مشروع و قانونی بود

این مقام امنیتی سوری افزود: درخواست برای برگزاری تظاهرات و حرکت های اعتراضی و سیاسی در واقع از 15 ماه مارس آغاز شد و مطالبات آنها ابتدا مشروع بود. آنها خواستار بهبود وضع معیشتی ، تغییر برخی ازمسئولان امنیتی و سیاسی در استانها، لغو حالت فوق العاده و برخی مطالبات دیگر شده بودند که به برخی از این مطالبات از جمله تدوین قانون اساسی جدید پاسخ مثبت داده شد و در مورد برخی دیگر از خواسته های آنها کمیته ای برای پاسخگویی به آن تشکیل شد و برای برخی از این مطالبات جدول زمانی تعیین شد و به برخی از آنها بیش از آنچه که خواسته بودند، پاسخ داده شد.

این مقام بلندپایه ارشد سوری که نخواست نامش فاش شود، در ادامه گفت: دولت سوریه در پاسخ به مطالبات مردمی ماده 8 از قانون اساسی و نیز ماه 8 در خصوص حاکمیت حزب بعث را لغو کرد و دولت نه تنها اینها را لغو کرد بلکه در قانون اساسی نیز بازنگری کرد و فوری به خواسته های آنها پاسخ داد و اجرایی کرد.

این مقام سوری در ادامه به سوء استفاده گروهک  های تروریستی از فضای موجود برای بهره برداری از اهداف مورد نظرشان اشاره کرد و افزود: گروهک مسلح با سوء استفاده از این فضا در صدد اجرای توطئه های خارجی در این کشور بر آمدند.

وی به هجمه تبلیغاتی رسانه ها و کانال های عربی علیه سوریه اشاره کرد و تصریح کرد: این شبکه ها ماموریت اصلی آنها بزرگنمایی حوادث سوریه بود و صرفا در چارچوب هیجان آفرینی و ترغیب به خرابکاری و صدور فتواهای تکفیری تحت پوشش دین بود.

حمله گروهک های ترریستی به اماکن دولتی و خصوصی

این مقام ارشد امنیتی سوریه به اقدامات ضد انسانی و غیراخلاقی این گروهک ها علیه مردم این کشور و حمله به تاسیسات ، مراکز و موسسات دولتی و بیمارستانها اشاره کرد و گفت: علاوه بر اینها، گروهک های تروریستی وسائل نقلیه عمومی و حتی خودروها و آمبولانس ها را هدف قرار می دادند و نیروهای پلیس و ارتش را مورد حمله قرار می دادند و برخی از شهروندان عادی را می ربودند و برای آزادی آنها پول دریافت می کردند.

وی در این زمینه به گوشه دیگری از اقدامات شنیع این گروهک ها تروریستی علیه شهروندان این کشور اشاره کرد و گفت: این گروهک ها برخی از شهروندان را می ربودند و سر آنها را از بدنشان جدا می کردند و بدنشان را تکه تکه می کردند.

این مقام امنیتی سوریه در این زمینه به اقدامات خرابکارانه این گروهک ها نیز اشاره کرد و افزود: اینها در زیر پل ها بمب گذاری می کردند وخطوط لوله های نفت و گاز را مورد حمله قرار می دادند که در چند مورد خسارت های میلیارد دلاری به همراه داشته است.

وی از حمله این گروهک های مسلح به پالایشگاه شهر "حمص" خبر داد و تاکید کرد که این پالایشگاه میلیون ها متر مکعب گاز و نفت را در خود نگهداری می کند اکه اگر منفجر می شد، فاجعه انسانی وخیمی به بار می آورد.

رد پای القاعده و دیگر گروههای تروریستی در حوادث سوریه

این مقام سوری رد پای "القاعده" را در پس حملات خرابکارانه این کشور دانست و گفت: این اقدامات وحشی نشان می دهد که رد پای القاعده در این گونه جنایت پیداست.

وی علاوه بر القاعده، از تاجران سلاح، قاچاقچیان مواد مخدر و فراری های محاکم جنایی  و انتقام جویی خانوادگی را از دیگر گروهها و انگیزه هایی دانست که در ایجاد ناامنی و هرج و مرج در این کشور دست دارند.

کشف سلاح های ساخت آمریکایی و اسرائیلی از گروهک های مسلح

این مقام امنیتی سوریه در این زمینه به کشف سلاح های آمریکایی و اسرائیلی از گروهک های تروریستی خبر داد و گفت: در پی دستگیری برخی از این گروهک ها و حمله به محل استقرار آنها تعدادی سلاح های آمریکایی و اسرائیلی کشف شد . این سلاح های از نوع پیشرفته هستند که در سوریه اصلا وجود ندارند .

حمایت مالی کشورهای حوزه خلیج فارس از مخالفان سوری

این مقام امنیتی سوریه در ادامه به حمایت های مالی برخی کشورهای منطقه و کشورهای حوزه خلیج فارس از این گروهک ها برای ایجاد ناامنی در این کشور پرده برداشت و افزود: ترکیه، لبنان(گروه 14مارس طرفدار حریری) و برخی از کشورهای حوزه خلیج فارس از این گروهک ها حمایت مالی می کنند و لیبی اعلام کرده است که 100میلیون دلار برای خرید و تجهیز سلاح به گروههای معارض سوریه کمک می کند.

ترفند گروهک های تروریستی برای اعتراف گیری 

وی در ادامه به ترفندهای این گروهک های تروریستی علیه نیروهای نظامی این کشور اشاره کرد و گفت: این افراد در ابتدا نیروهای نظامی را می ربودند و وادارشان می کردند که اعتراف کنند که از ارتش جدا شده اند و به نیروهای آزادیبخش سوریه پیوسته اند.

وی افزود: در آغاز کسانی که اعتراف می کرد آنها را آزاد می کردند و بر می گشتند اعلام می کردند که زیر فشار و شکنجه مجبور به اعتراف شدند که گروههای تروریستی احساس کردند که ممکن است همین شیوه علیه آنها نیز به کار گرفته شود به همین دلیل به شیوه دیگری متوسل می شدند که بعد از اعتراف گیری وی را می کشتند.

هیچ فردی از ارتش جدا نشده است

این مقام امنیتی سوریه در ادامه به پروژه رسانه های منطقه علیه سوریه در خصوص جدا شدن برخی از عناصر ارتش این کشور اشاره کرد و گفت: هرگز در ارتش کسی از آن جدا نشده و در هیچ رده نظامی این امر اتفاق نیافتاده است .

وی افزود: فرار برخی از نیروها از ارتش به دلیل ارتباط و مسائل شخصی بود و اینکه تمایلی نداشت که در ارتش خدمت کند و اینکه فرد احساس می کرد که از سوی ارتش تحت نظر است.

وی با تاکید بر اینکه در هر ارتشی ممکن است ، فراری صورت بگیرد و در تمامی ارتش های دنیا این امر امکانپذبر است ، گفت:  این امر در ارتش سوریه روی نداه است.

راز آمار بالای شهدای ارتش

این مقام امنیتی سوریه که درجمع خبرنگاران هیئت رسانه ای ایران به دمشق صحت می کرد، در ادامه افزود: مردم از ارتش درخواست کردند که امنیت را برای آنها تامین کند و به همین دلیل ارتش با کمال خویشتن داری به ماموریت خود ادامه می دهد تا مانع از کشتار غیرنظامیان شود به همین دلیل تعداد شهدای ارتش بیشتر از کشته های طرف مقابل است خودشان قربانی می گیرند تا تلفات کمتری از غیرنظامیان به همراه داشته باشد.

اصلاحات در بستری امن امکانپذیر است

این مقام امنیتی موضع دولت سوریه را در خصوص اجرای اصلاحات مورد نظر مورد مردم جدی خواند و آن را به صلاح این کشور دانست  ولی در عین حال گفت گه این اصلاحات در بستری امن امکانپذیر است و شرط اساسی اجرای اصلاحات فراهم شدن امنیت و فراهم کردن بستر لازم برای آن است و در سایه خرابکاری و ناامنی نمی توان اصلاحات را پیش برد.

تضمین اجرای اصلاحات

این مقام ارشد امنیتی سوریه در پاسخ به این سوال که چه تضمینی برای اجرای اصلاحات وجود دارد، گفت: این تضمین در متن قانون اساسی و قوانین این کشور، خواه در قوانین انتخابات و قوانینی که تعدیل شد، وجود دارد.

 

 

 

 

منبع : خبر گزاری فارس

اخبارمرتبط :

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ دو شنبه 15 اسفند 1390برچسب:, ] [ 8:2 ] [ قربان طیبی راد ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

" ن والقلم و ما یسطرون " بسم الله و بالله و صلّ الله علی محمّد و علی اله الطاهرین با سلام به روح امام خمینی (ره) معمار انقلاب اسلامی و بنیانگزار جمهوری اسلامی ایران ... سلام به رهبرفرزانه انقلاب امام خامنه ای (مدّ ظله العالی) و درود به ارواح شهیدان که " شمع محفل بشریتند" ، آنان که برای یاری دین خدا و دفاع از انقلاب اسلامی قد علم کردند و شهد شهادت نوشیدند ... . با توجه به اینکه " جنگ ما ، جنگ ایمان و رذالت بود و این جنگ از آدم تا خاتم زندگی وجود دارد و به تعبیر رهبر معظم "روزی خواهد شد که خاطرات شهدا دوای آلام جوانان ما باشد " وازطرفی " سیاست ما عین دیانت ماست " و " امروز اولویت اصلی کشور مقابله با جنگ نرم دشمن می باشد ." توفیق حاصل شد تا در این عرصه نیز بر اساس محورهاو موضوعات زیر فعالیتی دیگر را آغاز نموده و ادای دینی کرده باشم . به امید عنایت وهدایت الهی و توجهات امام عصر (عجّل) و همراهی شما خوبان که به ما سر می زنید و با ارائه نظرات خویش استمرار بخش راهمان خواهید بود . انشاء الله
امکانات وب
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 128
تعداد نظرات : 18
تعداد آنلاین : 1



سایت سیاسی فرهنگی مرصاد20
.WFeedTitle{font-family:tahoma;font-size:0pt;color:#003399;text-decoration:none;font-weight:600}.WFeedTitle:hover{color:#ff4400;}.WFeed{font-family:tahoma;font-size:8pt;color:#003399;text-decoration:none;}.WFeed:hover{color:#ff4400;};
استخاره آنلاین با قرآن کریم


فال حافظ


فونت زيبا ساز
گل سرخ
jange narm(www.jnarm.blogfa.com)

مقر افسران جنگ سايبري خراسان شمالي

مقرموعود
سنگر جنگ هاي سايبري (NALENDAR)
sirat.ir" >بصیرت سایبری وب گاه یک افسر جوان جبهه جنگ نرم

  مقر افسران جنگ سایبری


 گروه سایبرے مهندس میرزابیگی

 جنبش مصاف

عشق فقط یک کلام


<-- start logo cod off http://sezaranti666.blogfa.com/ -->

مبارزه با شيطان پرستي

<--finish logo cod off http://sezaranti666.blogfa.com/ --> /

مصاف با شيطان; border=

<-- start logo cod off http://sezaranti666.blogfa.com/ -->

مبارزه با شيطان پرستي

<--finish logo cod off http://sezaranti666.blogfa.com/ -->
.::عصر یقین::.
وبلاگ تحليلي خبري بصيرت 1389
//*start of ashoora.ir amaliat*
داغ کن - کلوب دات کام
سوالات شیعیان از اهل سنت
پايگاه تخصصي حجاب آنلاين گالری تصاویر سوسا وب تولز JSON-RSS RSS service URL:http://api.khabarfarsi.net/api/news/top/1?tid=*&output=rss JSON service URL:http://api.khabarfarsi.net/api/news/top/1?tid=*&output=json

تبادل لینک

خرید بک لینک